Announcement

Collapse
No announcement yet.

Øivind's SoundStreamGolf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hifonic View Post
    Nope, vibrasjonene vil forplante seg til forsterkeren uansett.
    de vil vel egentlig gjøre det uansett hvor forsterkeren står i bagasjen?

må jeg henge den ned fra hattehylla da? så den "flyr"
    Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
      Nope, vibrasjonene vil forplante seg til forsterkeren uansett.
      er sant som du sier der ja lite som jelper uansett når det er festa i kassa.
      MVH, Øivind Sandvik
      sigpic
      www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
      www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Originally posted by Andy89 View Post
        de vil vel egentlig gjøre det uansett hvor forsterkeren står i bagasjen?

må jeg henge den ned fra hattehylla da? så den "flyr"
        enkelte plasser i bagasjen er nok mindre utsatt for vibrasjoner enn andre
        MVH, Øivind Sandvik
        sigpic

Comment

Originally posted by NoZ_87 View Post
          enkelte plasser i bagasjen er nok mindre utsatt for vibrasjoner enn andre
          ja men bare det at har kun plass oppå forsterkeren eller "flyvende" fra hattehylla
          og oppå hattehylla = kom å stjel

uansett,rått prosjekt du har gående
          Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

Comment

Originally posted by Andy89 View Post
            ja men bare det at har kun plass oppå forsterkeren eller "flyvende" fra hattehylla
            og oppå hattehylla = kom å stjel

uansett,rått prosjekt du har gående
            det er sant det blir så jeg skal sote de bakerste rutene så det ikke går an å se inn

takker for det
            MVH, Øivind Sandvik
            sigpic

Comment

Her ser det ut som du går grundig til værks, det er bra

Men vil bare påpeke monteringa av midbassene i dørene dine. Her blir du nødt til å kutte et ganske så raust hull inn til døra, og lage en veldig bred "tunell" inn til døra.
              Ellers får ikke elementet puste, og det resulterer i en vassen murmete midbass. Selv er jeg blitt livredd for alt som heter tuneller bak elementene
              Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

hadde blitt en vrien knekk på kabelen hvis jeg skulle hadt det som jeg tenkte:P men hadde ikke vært noe problem nej
                er det inn på automatsikringen du tenker på? der går det jo an å bruke en sånn "fot" eller L-formet kabelsko så slipper du jo knekken, hvis det er der knekken ville blitt da?
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Originally posted by sqwannabe View Post
                  Her ser det ut som du går grundig til værks, det er bra

Men vil bare påpeke monteringa av midbassene i dørene dine. Her blir du nødt til å kutte et ganske så raust hull inn til døra, og lage en veldig bred "tunell" inn til døra.
                  Ellers får ikke elementet puste, og det resulterer i en vassen murmete midbass. Selv er jeg blitt livredd for alt som heter tuneller bak elementene
                  hehe tanken min var å støype en kasse til elementene bakåver på dørtrekket. men vet ikke hvordan det hadde vert jeg da.
                  MVH, Øivind Sandvik
                  sigpic

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
                    er det inn på automatsikringen du tenker på? der går det jo an å bruke en sånn "fot" eller L-formet kabelsko så slipper du jo knekken, hvis det er der knekken ville blitt da?
                    jeg lar det nok være som det er jeg orker ikke å styre på så mye me det når det er ok
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic

Comment

hehe tanken min var å støype en kasse til elementene bakåver på dørtrekket. men vet ikke hvordan det hadde vert jeg da.
                      Kasse i bare dørtrekket? Kan umulig bli mange literne..

Comment

Kasse i bare dørtrekket? Kan umulig bli mange literne..
                        nej d er det jeg er redd for. men har ikke fått noen gode svar på hvor mange liter settet skal ha heller så sitter egentli litt fast...
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic

Comment

nej d er det jeg er redd for. men har ikke fått noen gode svar på hvor mange liter settet skal ha heller så sitter egentli litt fast...
                          De fleste elementer beregnet for bil, er vel bygd for å fungere i en dør. Om det er det, og du putter det i en bitteliten kasse vil det være mye værre enn å bruke resten av døra som kasse.

Comment

De fleste elementer beregnet for bil, er vel bygd for å fungere i en dør. Om det er det, og du putter det i en bitteliten kasse vil det være mye værre enn å bruke resten av døra som kasse.
                            de er det. så der er da mye bedre å skjære til større hull bake elementene da?
                            MVH, Øivind Sandvik
                            sigpic

Comment

de er det. så der er da mye bedre å skjære til større hull bake elementene da?
                              Ja, jeg hadde ikke blunket på det engang. Men kjøp deg litt dempematter ala vibroplast eller liknende, så døra blir tettere. Det gjør mye bra for midbassresponsen

Men lag hullet stort som sagt, og ingen trang tunell. Jeg må bygge om døra mi pga. det.

Comment

Ja, jeg hadde ikke blunket på det engang. Men kjøp deg litt dempematter ala vibroplast eller liknende, så døra blir tettere. Det gjør mye bra for midbassresponsen

Men lag hullet stort som sagt, og ingen trang tunell. Jeg må bygge om døra mi pga. det.
                                okei takker for tipset heh, hadde ikke tenkt å koste på demping på denne bilen jeg men.. mulig det blir noe i dørene uansett da:P
                                MVH, Øivind Sandvik
                                sigpic

Comment

Working...
                                X